Jokainen tietää, miltä lapsena tuntui odottaa joulupukkia. Mutta mitä jos se pukki ei tulisikaan? Monilla vähävaraisilla lapsiperheillä ei ole varaa tarjota lapsilleen joulua. Pelastusarmeijan Joulupata-kampanjassa ratkaisun avaimet jätetään katsojalle: Tee joulusta odottamisen arvoinen kaikille.
Everyone knows what it was like to wait for Santa Claus as a child. But what if Santa didn't come? Many low-income families with children cannot afford to give their children Christmas. In the Salvation Army's Christmas Kettle campaign, the keys to the solution are left to the audience: Make Christmas worth waiting for for everyone.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Account Director
Strategi / Strategist
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Jälkituotanto / Post Production
Leikkaaja / Editor
Värimäärittely / Color Grading
Ääni / Sound
Musiikki / Music