Alkuvuonna 2018 koko Suomi odotti presidentti Sauli Niinistön ja rouva Jenni Haukion lapsen syntymää. Kun vauva helmikuun alussa syntyi ja muu Suomi onnitteli presidenttiparia, onnitteli Musti ja Mirri brändilleen osuvasti perheen koiraa, tuoretta isoveli-Lennua. ”Onnea, Lennu” oli reaktiivinen, monimediallinen toteutus, jonka päämediana toimivat printti ja digi. Kampanjan muina medioina käytettiin sosiaalista mediaa, verkkokaupan pintoja ja sähköpostimarkkinointia. Onnitteluviestit sisälsivät tarjouksen: koodilla “Lennu” kuluttaja sai -20 % alennuksen valitsemastaan tuotteesta. Lennu-kampanjan digitoteutukset näkivät päivänvalon heti lapsen synnyttyä, ja printtimainos julkaistiin seuraavan päivän Helsingin Sanomissa ja Ilta-Sanomissa itse uutisen rinnalla.
Tilaaja
Mainostoimisto
Account Director
Executive Creative Director
Creative Director
Art Director
Copywriter
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Projektijohtaja / Project Manager
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Yhteisömanageri / Community Manager
Ohjaaja / Director
Valokuvat / Photographs
Tuottaja / Producer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative