Syksyllä 2012, kuukausi ennen Saunalahden uuden mediamainonnan aloittamista Saunalahden tulevan mainosperheen tytär Kristal tuotiin julkisuuteen todellisena henkilönä. Yleisö sai Kristalin tarinaan pieniä kurkistusaukkoja Youtubessa, fb:ssä, blogissa ja sisältöyhteistyössä, ja pian suomalaiset kertoivat toisilleen miljonääribimbosta, joka yritti rakentaa pop-uraa isänsä rahoilla. Tavoitteena oli tuottaa Saunalahden tulevalle mainonnan konseptille tunnettuutta jo ennen mediamainonnan aloittamista ja näin nostaa pian alkavan uuden mainonnan tehoa. Primäärikohderyhmänä oli netti-ilmiöihin ja sosiaaliseen mediaan aktiivisesti suhtautuvat nuoret, joista tarina levisi massamediaan, kahvipöytiin ja varsinaiseen kohderyhmään eli koko väestöön. Tuloksena oli, että ennen mediamainonnan aloittamista 29 % koko aikuisväestöstä tunsi hänet. (15-79-vuotiaat, Whitevector Chat Reports) Kristalin pop-suosio ei katkennut edes mainoshahmo-paljastukseen. Hänestä tuli syksyn kuunnelluin suomalainen naisarstisti Spotifyssä ja hänen virallista musiikkivideotaan on katsottu jo 1,5 miljoonaa kertaa. (enemmän kuin esimerkiksi yhtäkään Anna Abreun kappaletta).
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Copywriter
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Projektinjohto / Project Management
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Tuotantoyhtiö / Production House
Esiintyjät / Performers
Valokuvat / Photographs
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Planner
Mediatoimisto / Media Agency
Suunnittelutoimisto / Design Agency