Arkisto

Ota selvää

2024 Vuosikirjatyö, Teksti

Toimeksianto oli lanseerata uudistunut alkoholiton Crisp Radler -juoma ja saada ihmiset kokeilemaan sitä. Ottamaan siitä selvää. Lopputuos oli napakka kahden sanan lause, joka kertoo oivaltavasti tuotteen alkoholittomuudesta ja aktivoi kokeilemaan uudistunutta tuotetta.

The assignment was to launch the renewed non-alcoholic Crisp Radler drink and get people to try it. To find out about it. The end result was a catchy two-word sentence that explains the product's alcohol-freeness in an insightful way and activates people to try the renewed product.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Sinebrychoff

Mainostoimisto

N2 Creative

Copywriter

Pasi Lindqvist

Art Director

Miikka Saari

Creative Director

Laura Tohtua

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Nita Sederholm

Account Manager

Laura Lybeck

Account Director

Mari Mineo

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative

Niklas Rinne (Sinebrychoff) Ida Gustafsson (Sinebrychoff)

Tuotantoyhtiö / Production House

Ääri