Fazer Munkkibaari toi vappuna 2020 kauppoihin uutuustuotteen, Pätkis munkin. Sen lanseeraus osui huonoimpaan mahdolliseen saumaan, keskelle koronakriisin ensimmäistä aaltoa. Ajattelimme, että vaikka vappu olikin käytännössä peruttu, Fazerin Munkkibaari voisi tuoda juhlafiilistä pandemia-ankeuden keskelle. Nyt jos koskaan tarvittiin iloa ja nautintoa. Loimme herkullisen korvamadon ja kuorrutimme sen suussasulavalla liikkuvalla kuvalla, jossa Pätkis munkkia ei voi olla himoamatta. Pätkis munkki vietiin ihmisten luo koteihin – munkkiuutuus villitsi somessa, nettitv:ssä, Spotifyssa, radiossa, bannereissa ja jopa 10 tunnin YouTube-formaatissa. Yleisö rakastui uutuuteen ja sen mainontaan. “Kerranki mainoksissa laadukasta musiikkia. Tämä kosketti minua syvästi.” - nimimerkki Sin Vaan, YouTube
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Copywriter
Strategi / Strategist
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Creative Director
Animaattori / Animator
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Musiikki / Music
Digitaalinen toteutus / Digital Production
Mediatoimisto / Media Agency
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative