Lidl kaipasi pääsiäisenä radiomainontaa Deluxe- ja Favorina-tuotesarjoilleen. Tuotteet ovat kaupan parasta antia, joten ykkösviestinä piti olla laatu. Teimme mainoksista minioperetit. Pöhkön dramaattiset näytelmät, joiden vuorosanat keskittyvät pelkästään Lidlin pääsiäisen tuotevalikoimaan. Laulajiksi pestasimme alan ammattilaiset, pitihän tuotteisiin heijastua oopperan glamoröösi laatuleima.
For Easter, Lidl called for radio ads for their Deluxe and Favorina product lines. These are Lidl’s finest offerings, providing us a clear message: high quality. We turned the ads into mini-operettas: absurdly dramatic performances where the sung dialogue focuses solely on Lidl's Easter product range. We hired professional singers for the roles – there’s no faking the glamorous quality of opera after all.
Tilaaja
Mainostoimisto
Account Director
Account Manager
Copywriter
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Esiintyjät / Performers
Musiikki / Music