Toimialan akilleenkantapää, jonottaminen, käännettiin päälaelleen ja siitä tehtiin tavoiteltavaa. Netin painopiste oli sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli paitsi myydä liittymiä ja puhelimia, myös kasvattaa brändin tunnettuutta ja Facebook-tykkääjien määrää. Kampanjasivustolla mutkitteli virtuaalinen jono, jonka osallistujat jonottivat saadakseen huippuluurin älyttömään hintaan. Sitkeimmät päivittivät paikkaansa 2 kuukautta, 6 eri jonossa, 4 tunnin välein, myös yöllä.
Tilaaja
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Projektinjohto / Project Management
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Copywriter
Tekninen suunnittelu / Technical Designer
3D-animaatio / 3D Animation
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Kuvittaja / Illustrator
Suunnittelutoimisto / Design Agency