Leipämainonta yltää konventionaalisuudessaan lähes saippuamainonnan tasolle. Pågen on päättänyt erottua rohkeasti isommista kilpailijoistaan ja rakentaa brändiään huumorin avulla. Pågenfluencerit -kampanja jatkaa Pågenille ominaisella linjalla, uiden rohkeasti leipämainonnan konventioita vastaan. Ei viljapeltoja, ei taivaallisia drone-ajoja, ei latteita lupauksia, vaan arkea huumorin kautta esittäen, alan konventioille (ja hiukan itselleenkin) nauraen. Se on juurikin näin!
How did a Swedish bread brand continue its growth in Finland's established, dark rye-bread-driven bread market with its white breads? Foods are bought for their taste, but this is always communicated in advertising in a rigid, customary way. Pågen decided to boldly laugh at the industry conventions and a bit at themselves too. We introduced the gourmet breads into the conventional environment through unconventional means. In the campaign, a family desperately wants to become influencers for Pågen and confronts their everyday challenges while doing so.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Copywriter
Art Director
Account Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Tuotantokoordinaattori / Production Coordinator
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Jälkituotanto / Post Production
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by