Fonecta järjesti Paikkakunnan Paras -kilpailun, jonka osakilpailuvoittajat, kolme pienyrittäjää, saivat oikeasti logonsa Heikki Kovalaisen ajohaalariin. Kampanjan tavoite oli tehdä Fonectan vähemmän tunnettuja B2B-tuotteita tunnetuksi helposti ymmärrettävän sponsoroinnin kautta. Kohderyhmä oli PK-yrittäjät sekä heidän asiakkaansa, joita yrittäjät houkuttelivat kilpailussa peukuttamaan itseään. Kampanja ei siis ollut vain B2B-kampanja, vaan B2B2C-kampanja.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director
Copywriter
Art Director
Planner
Web Designer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Projektinjohto / Project Management
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by