Palokäsitelty kangastilkku Heikki Kovalaisen haalarissa
2011 Hopeahuippu, SponsorointiFonecta järjesti Paikkakunnan Paras -kilpailun, jonka osakilpailuvoittajat, kolme pienyrittäjää, saivat oikeasti logonsa Heikki Kovalaisen ajohaalariin. Kampanjan tavoite oli tehdä Fonectan vähemmän tunnettuja B2B-tuotteita tunnetuksi helposti ymmärrettävän sponsoroinnin kautta. Kohderyhmä oli PK-yrittäjät sekä heidän asiakkaansa, joita yrittäjät houkuttelivat kilpailussa peukuttamaan itseään. Kampanja ei siis ollut vain B2B-kampanja, vaan B2B2C-kampanja.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Fonecta B2BSuunnittelutoimisto / Design Agency
SEK & GREY OyCreative Director
Jarkko TuuriCopywriter
Jarkko Tuuri, Juha Viljanen, Mika BackArt Director
Juhamatti Murtomäki, Petteri Vilkki, Anu LehtoPlanner
Marco MäkinenWeb Designer
Antti SilventoinenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Petteri JärvelinGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Mikko OksanenProjektinjohto / Project Management
Karla Martinez Majander, Kalle TuomiAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Jukka-Pekka Vuori, Ulla Koret, Maiju Lauren, Miikka Lyytikäinen, Eija KatainenMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Henry Lehto (head of digital)Suunnittelutoimisto / Design Agency
SEK & GREY OyCreative Director
Jarkko TuuriCopywriter
Jarkko Tuuri, Juha Viljanen, Mika BackArt Director
Juhamatti Murtomäki, Petteri Vilkki, Anu LehtoPlanner
Marco MäkinenWeb Designer
Antti SilventoinenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Petteri JärvelinGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Mikko OksanenProjektinjohto / Project Management
Karla Martinez Majander, Kalle TuomiAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Jukka-Pekka Vuori, Ulla Koret, Maiju Lauren, Miikka Lyytikäinen, Eija KatainenMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Henry Lehto (head of digital)