Kirjoitimme sarjan rytmikkäitä monologeja, joiden riimit ja voimakas verbaliikka pyrkii erottamaan ne normaalista mainoskielestä ja tuomaan kuulijan mielessään Kallion kuppiloiden open mic -iltoihin tai 1800-luvun sufragettien mielenosoituksiin. Käytimme teksteissä hyväksemme toistoa, alliteraatiota ja riimikoukkuja sekä päätimme ne suoraan lahjoituskehoitukseen. Monologien sisältö nousi asiakkaan maailmanlaajuisesta toiminnasta ja todellisista ongelmista. Näyttelijät Tommi Korpela ja Elina Knihtilä tulkitsivat monologit videosarjalla, joka kuvattiin Erottaja 2:n historiallisessa ympäristössä ja levitettiin YouTubessa. Teksteistä osa julkaistiin myös naistenpäivän keräyksen landing-sivulla. Kaikki tämä, jotta lahjoitusten avulla voisimme tulevaisuudessa viettää parempaa naistenpäivää.
Tilaaja
Mainostoimisto
Copywriter
Art Director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative