Arkisto

Pasta Box

2016 Vuosikirjatyö, Muotoilu

Suomeen luotiin täysin uudenlainen Hans Välimäen laatuleimalla varustettu fast casual -ravintolakonsepti. Saimme tehtäväksemme suunnitella uudelle ravintolalle brändi-identiteetin, joka sisälsi myös käyntikortit. Koska kyseessä oli pastaravintola, päätimme lisätä käyntikorttiin pastan keittämistä helpottavan toiminnallisuuden – spagettimitan. Käyntikortissa on aina yhden henkilön yhteystiedot, joten pastamitalla sai keitettyä juuri sopivan määrän yhdelle hengelle. Materiaalina toimi sama, kuin ravintolan takeaway-pakkauksissa – ekologinen konepahvi. Ronskin letkeä typografia toi ilmeeseen ripauksen itämaista estetiikkaa viittaamaan pastan alkuperäisiin juuriin Aasiassa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Pastalogis Oy

Mainostoimisto

Kuudes

Art Director

Tony Eräpuro

Senior Designer

Tony Eräpuro

Designer

Beatrice Borgström

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Kirsi Rauhala, Liisa-Lotta Laulainen

Account director

Tomas Rosenquist

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Hans Välimäki, Maria von Graevenitz-Välimäki, Anja & Peter Nyberg / Pastalogis Oy

Art Director

Tony Eräpuro

Senior Designer

Tony Eräpuro

Designer

Beatrice Borgström

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Kirsi Rauhala, Liisa-Lotta Laulainen

Account director

Tomas Rosenquist

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Hans Välimäki, Maria von Graevenitz-Välimäki, Anja & Peter Nyberg / Pastalogis Oy