Suomeen luotiin täysin uudenlainen Hans Välimäen laatuleimalla varustettu fast casual -ravintolakonsepti. Saimme tehtäväksemme suunnitella uudelle ravintolalle brändi-identiteetin, joka sisälsi myös käyntikortit. Koska kyseessä oli pastaravintola, päätimme lisätä käyntikorttiin pastan keittämistä helpottavan toiminnallisuuden – spagettimitan. Käyntikortissa on aina yhden henkilön yhteystiedot, joten pastamitalla sai keitettyä juuri sopivan määrän yhdelle hengelle. Materiaalina toimi sama, kuin ravintolan takeaway-pakkauksissa – ekologinen konepahvi. Ronskin letkeä typografia toi ilmeeseen ripauksen itämaista estetiikkaa viittaamaan pastan alkuperäisiin juuriin Aasiassa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Senior Designer
Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Account director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative