Salessa asiointi on helppoa ja nopeaa. Tämän asian kiteytykseksi luotiin slogan Saletisti onnistuu, johon saatiin brändinimi mukaan muistettavuutta lisäämään. Brändikampanjassa löydettiin aivan uusi näkökulma sloganiin: mitä jos saletisti onkin subjekti, siis tyyppi, joka saa asiat onnistumaan. Hänen ympärilleen luotiin kokonainen porukka: pessimisti, optimisti ja saletisti.
Shopping at Sale is easy and fast. To sum this up, we created the slogan "Saletisti onnistuu" ("Surely succeeds"), incorporating the brand name to enhance memorability. In this campaign, we uncovered a whole new perspective on the slogan: what if Saletisti was a subject—a person who ensures things go smoothly? A whole crew was built around this idea: the Pessimist, the Optimist, and the Saletist. (This concept works only in Finnish.)
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Creative Strategist
Account Director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Värimäärittely / Color Grading
Ääni / Sound
Mediatoimisto / Media Agency