Loimme hyväntekeväisyyskampanjan, jossa kampanjan kuva 8-vuotiaan Ellan leukemiasolusta poistuu lahjoitus kerrallaan. Aivan kuten Aamu Säätiön varoilla tuetun syöpätutkimuksen tavoitteena on poistaa ihan konkreettisia syöpäsoluja. Lopullisen toteutuksen näkyvin osa oli dynaamisesti reaaliajassa lahjoituksiin reagoiva ulkomainoskampanja. Paloja syöpäkuvasta pystyi poistamaan reaaliaikaisesti myös kampanjan verkkosivulla. Lisäksi sosiaalisen median vaikuttajat kertoivat kampanjasta omissa kanavissaan. Halusimme tehdä jotain, mitä ei ole aiemmin tehty ja saada siten huomiota Aamulle ja sen tärkeälle tehtävälle.
Tilaaja
Mainostoimisto
Senior Creative
Projektijohtaja / Project Manager
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
UI Designer
Account Director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Digitaalinen toteutus / Digital Production
Vaikuttajamarkkinointi / Influencer Marketing