Poista tämä mainos!
2022 Vuosikirjatyö, KampanjatLoimme hyväntekeväisyyskampanjan, jossa kampanjan kuva 8-vuotiaan Ellan leukemiasolusta poistuu lahjoitus kerrallaan. Aivan kuten Aamu Säätiön varoilla tuetun syöpätutkimuksen tavoitteena on poistaa ihan konkreettisia syöpäsoluja.
Lopullisen toteutuksen näkyvin osa oli dynaamisesti reaaliajassa lahjoituksiin reagoiva ulkomainoskampanja. Paloja syöpäkuvasta pystyi poistamaan reaaliaikaisesti myös kampanjan verkkosivulla. Lisäksi sosiaalisen median vaikuttajat kertoivat kampanjasta omissa kanavissaan.
Halusimme tehdä jotain, mitä ei ole aiemmin tehty ja saada siten huomiota Aamulle ja sen tärkeälle tehtävälle.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Aamu - Suomen Lasten SyöpäsäätiöMainostoimisto
N2 CreativeSenior Creative
Miikka Saari, Pasi LindqvistProjektijohtaja / Project Manager
Piia TuomolaGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Oliver Järvinen, Juha PönkänenUI Designer
Camilla SirénAccount Director
Minna JärvenpääAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Laura Paasio (Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiö)Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Maria Gardberg (TYKS)Digitaalinen toteutus / Digital Production
Interactive InuitsVaikuttajamarkkinointi / Influencer Marketing
HypementSenior Creative
Miikka Saari, Pasi LindqvistProjektijohtaja / Project Manager
Piia TuomolaGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Oliver Järvinen, Juha PönkänenUI Designer
Camilla SirénAccount Director
Minna JärvenpääAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Laura Paasio (Aamu Suomen Lasten Syöpäsäätiö)Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Maria Gardberg (TYKS)Digitaalinen toteutus / Digital Production
Interactive InuitsVaikuttajamarkkinointi / Influencer Marketing
Hypement