Powerfood -kampanja tarjoaa yläkoululaisille tietoa kaura- ja marjavälipaloista ja innostaa niiden käyttöön. Hankkeen tavoitteena on lisätä yläkoululaisten tietämystä kaura- ja marjapohjaisista välipaloista osana terveellistä ruokavaliota, jakaa tietoa välipalojen terveyshyödyistä ja edistää niiden käyttöä. Visuaalinen identiteetti henkii sitä värikästä ja nopeaa maailmaa, jossa nuoret omien kanaviensa kautta elävät (MTV, Snapchat, Instagram-feedit videoineen jne). Valokuvien avulla esitetään paitsi reseptien lopputulos, myös niiden tekovaiheet. Selkeiden, skaalautuvien visuaalisten elementtien, värien ja kustomoidun typografian avulla on helppo luoda tunnistettavaa viestintää.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Art Director
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Kuvittaja / Illustrator
Tuottaja / Producer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Kirjainmuotoilija / Type Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Projektijohtaja / Project Manager
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Musiikki / Music
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Valokuvat / Photographs