Arkisto

Puhdas Itämeri – P

2012 Vuosikirjatyö, Julistesuunnittelu

John Nurmisen Säätiön Puhdas Itämeri -hankkeiden tavoitteena on parantaa Itämeren tilaa vähentämällä mereen joutuvia fosforipäästöjä. Yhteistyökumppani Sanoma Oyj:n ja Helsingin Sanomien kautta toteutetun mainonnan tavoite on muistuttaa Itämeren tilasta, JSN:n tekemästä työstä ja siitä, että vaikka päästöjä on saatu jo pienennettyä 60 %:llä, työ on vielä kesken. Kampanjan kohderyhmänä ovat valistuneet ja Itämeren kunnosta huolestuneet suomalaiset. Kampanjan teema rakentuu fosforin kemiallisen tunnuksen (P) ympärille.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

John Nurmisen Säätiö

Mainostoimisto

Dynamo

Art Director

Ilkka Kärkkäinen

Copywriter

Vesa Kujala

Projektinjohto / Project Management

Lauri Toivonen

Planner

Dan Rönnqvist

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Sini Gummerus

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Tuula Putkinen, Erik Båsk

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Caroline Lilius, Hanna Johde

Tuottaja / Producer

Seija Matikainen

Art Director

Ilkka Kärkkäinen

Copywriter

Vesa Kujala

Projektinjohto / Project Management

Lauri Toivonen

Planner

Dan Rönnqvist

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Sini Gummerus

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Tuula Putkinen, Erik Båsk

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Caroline Lilius, Hanna Johde

Tuottaja / Producer

Seija Matikainen