John Nurmisen Säätiön Puhdas Itämeri -hankkeiden tavoitteena on parantaa Itämeren tilaa vähentämällä mereen joutuvia fosforipäästöjä. Yhteistyökumppani Sanoma Oyj:n ja Helsingin Sanomien kautta toteutetun mainonnan tavoite on muistuttaa Itämeren tilasta, JSN:n tekemästä työstä ja siitä, että vaikka päästöjä on saatu jo pienennettyä 60 %:llä, työ on vielä kesken. Kampanjan kohderyhmänä ovat valistuneet ja Itämeren kunnosta huolestuneet suomalaiset. Kampanjan teema rakentuu fosforin kemiallisen tunnuksen (P) ympärille.
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Copywriter
Projektinjohto / Project Management
Planner
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Tuottaja / Producer