Arkisto

Pur

2013 Vuosikirjatyö, Visuaalinen identiteetti

Uudenlainen Pur Hyvinvointikauppa kokoaa terveellisen elämän eri osa-alueet yhden katon alle. Bond loi kokonaisvaltaisen konseptin, joka sisältää kaiken brändi-identiteetistä myymäläsuunnitteluun, mainontaan, valokuvakonseptiin ja markkinointimateriaaleihin. Uusi identiteetti auttaa Puria välittämään viestiä kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista vetoavalla, hauskalla ja informatiivisella tavalla.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Pur Hyvinvointikauppa

Mainostoimisto

Bond

Creative Director

Aleksi Hautamäki

Designer

Toni Hurme, Janne Norokytö, Annika Peltoniemi, Jesper Bange, Lawrence Dorrington

Tuottaja / Producer

Piia Suhonen

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Arttu Salovaara

Valokuvat / Photographs

Osmo Puuperä

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Anu Pekkonen

Creative Director

Aleksi Hautamäki

Designer

Toni Hurme, Janne Norokytö, Annika Peltoniemi, Jesper Bange, Lawrence Dorrington

Tuottaja / Producer

Piia Suhonen

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Arttu Salovaara

Valokuvat / Photographs

Osmo Puuperä

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Anu Pekkonen