Arkisto
Pur
2013 Vuosikirjatyö, Visuaalinen identiteettiUudenlainen Pur Hyvinvointikauppa kokoaa terveellisen elämän eri osa-alueet yhden katon alle. Bond loi kokonaisvaltaisen konseptin, joka sisältää kaiken brändi-identiteetistä myymäläsuunnitteluun, mainontaan, valokuvakonseptiin ja markkinointimateriaaleihin. Uusi identiteetti auttaa Puria välittämään viestiä kokonaisvaltaisesta hyvinvoinnista vetoavalla, hauskalla ja informatiivisella tavalla.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Pur HyvinvointikauppaMainostoimisto
BondCreative Director
Aleksi HautamäkiDesigner
Toni Hurme, Janne Norokytö, Annika Peltoniemi, Jesper Bange, Lawrence DorringtonTuottaja / Producer
Piia SuhonenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Arttu SalovaaraValokuvat / Photographs
Osmo PuuperäAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anu PekkonenCreative Director
Aleksi HautamäkiDesigner
Toni Hurme, Janne Norokytö, Annika Peltoniemi, Jesper Bange, Lawrence DorringtonTuottaja / Producer
Piia SuhonenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Arttu SalovaaraValokuvat / Photographs
Osmo PuuperäAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anu Pekkonen