Pysäyttää sinut ajoissa -sarja
2015 Hopeahuippu, TekstitNokian renkaiden ensisijainen tuotelupaus, turvallisuus, puettiin syksyn kampanjaan vaihteeksi huumoriin. Renkaiden idän valloitus, ko markkina-alueen luonteesta johtuen, oli riisunut pilkettä brändin silmäkulmasta ja turvautunut viime vuodet tuotekeskeiseen todisteluun. Tuote luonnollisesti haluttiin edelleen keskiöön, mutta hauskasti ja yllättävästi. Syntyi helposti monistettava, lähes loputon ja tilanteeseen kuin tilanteeseen taipuva konsepti jossa 'tuote isolla' konkreettisesti pysäyttää parhaimmillaan vain kahdella sanalla kuvatut potentiaaliset tragediat.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Nokian TyresMainostoimisto
McCANN HelsinkiCreative Director
Jyrki PoutanenArt Director
Jyrki PoutanenCopywriter
Jyrki PoutanenCopywriter
Tuomas PeräläCopywriter
Jaakko KoskinenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Jutta SutinenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Petteri LillbergCopywriter
Timo SilvennoinenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Yrjö HaavistoMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Maria LomakinaAccount manager
Kaisa SaarinenCreative Director
Jyrki PoutanenArt Director
Jyrki PoutanenCopywriter
Jyrki PoutanenCopywriter
Tuomas PeräläCopywriter
Jaakko KoskinenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Jutta SutinenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Petteri LillbergCopywriter
Timo SilvennoinenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Yrjö HaavistoMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Maria LomakinaAccount manager
Kaisa Saarinen