Arkisto

Pysäyttää sinut ajoissa -sarja

2015 Hopeahuippu, Tekstit

Nokian renkaiden ensisijainen tuotelupaus, turvallisuus, puettiin syksyn kampanjaan vaihteeksi huumoriin. Renkaiden idän valloitus, ko markkina-alueen luonteesta johtuen, oli riisunut pilkettä brändin silmäkulmasta ja turvautunut viime vuodet tuotekeskeiseen todisteluun. Tuote luonnollisesti haluttiin edelleen keskiöön, mutta hauskasti ja yllättävästi. Syntyi helposti monistettava, lähes loputon ja tilanteeseen kuin tilanteeseen taipuva konsepti jossa 'tuote isolla' konkreettisesti pysäyttää parhaimmillaan vain kahdella sanalla kuvatut potentiaaliset tragediat.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Nokian Tyres

Mainostoimisto

McCANN Helsinki

Creative Director

Jyrki Poutanen

Art Director

Jyrki Poutanen

Copywriter

Jyrki Poutanen

Copywriter

Tuomas Perälä

Copywriter

Jaakko Koskinen

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Jutta Sutinen

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Petteri Lillberg

Copywriter

Timo Silvennoinen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Yrjö Haavisto

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Maria Lomakina

Account manager

Kaisa Saarinen

Creative Director

Jyrki Poutanen

Art Director

Jyrki Poutanen

Copywriter

Jyrki Poutanen

Copywriter

Tuomas Perälä

Copywriter

Jaakko Koskinen

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Jutta Sutinen

Strategiajohtaja / Strategy Manager

Petteri Lillberg

Copywriter

Timo Silvennoinen

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Yrjö Haavisto

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Maria Lomakina

Account manager

Kaisa Saarinen