K-Rauta oli tunnistanut liiketoimintaa vaikuttavan mielikuvahaasteen – korkeasta laadusta tunnettu brändi hävisi inspiroivuudessa, erityisesti pintamateriaalien osalta. Tätä taklaamaan lanseerattiin syksyllä 2020 kotimaisten kuvataiteilijoiden huomiota herättävä tapettimallisto, jolle tarvittiin yhtä rohkea kampanja. Sen konsepti ponnistaa kirkkaasta insightista: tapetin valinta on kuin kampaajalla käynti – yksi kutkuttavimmista sisustuspäätöksistä. Se kutsuu haastamaan itsensä tutulla kysymyksellä – uskaltaisinko sittenkin? Tästä syntyi kampanjan viesti ”Tapettimallisto, joka on omistettu sille rohkealle puolelle meissä jokaisessa.”, joka kiteytettiin kommunikaatiossa muotoon: ”Repäise. Laita tapetti.” Siitä syntyi printin erikoisratkaisu, joka kehotti repäisemään – kirjaimellisesti.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Creative Director
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Projektijohtaja / Project Manager
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Art Director
Account Director
Valokuvat / Photographs
Mediatoimisto / Media Agency
Kustantaja / Publisher
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by