Keskustelu ilmastonmuutoksesta ajautuu helposti poteroihin, varsinkin sosiaalisessa mediassa. Fortum ja Riku Rantala halusivat saada aikaan jotain muuta – laajaa, rakentavaa ja faktapohjaista keskustelua ilmastonmuutoksesta. Jotta tavoitteeseen päästäisiin, keskustelu päätettiin siirtää pois sosiaalisesta mediasta. Jonnekin missä olisi tilaa erilaisille mielipiteille, hyvälle ja rakentavalle keskustelulle – ja missä tärkeä aihe tavoittaisi koko kansan. Syntyi Fortumin rahoittama ja yhdessä ideoitu kuusiosainen TV-ohjelmasarja Riku Rantala & 100 kysymystä ilmastosta, jossa Rantalalla oli vapaat kädet tehdä journalismia. Jaksoissa Rantala keskusteli eri alojen asiantuntijoiden kanssa ilmastonmuutoksen kannalta kriittisimmistä aiheista yleisön lähettämien kysymysten pohjalta.
Tilaaja
Mainostoimisto
Senior Creative
Projektijohtaja / Project Manager
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Animaattori / Animator
Tuotantoyhtiö / Production House
Mediatoimisto / Media Agency
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative