Miten miehetkin saadan innostumaan Roosasta nauhasta? Kerrotaan heille, että nauhan ostamalla tapahtuu mahtavia asioita. Rakensimme sivuston, jonne nauhan mukana tulleen koodin syöttämällä mahtavia asioita todella tapahtui. Kampanja oli esillä lähes jokaisessa maamme päämediassa. Uusi tekstiviestitilaustoiminto oli miesten mieleen ja ylitti myynnilliset odotukset. Kampanjasivuilla vieraili yli 10 000 kävijää enemmän kuin vuonna 2011 ja MIESTEN tietoisuus Roosasta nauhasta kasvoi 30%.
Tilaaja
Mainostoimisto
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Copywriter
Art Director
Projektinjohto / Project Management
Tuottaja / Producer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Web Designer
Tekninen suunnittelu / Technical Designer
3D-animaatio / 3D Animation
Kuvaaja / Cinematographer
Ääni / Sound
Leikkaaja / Editor
Jälkituotanto / Post Production
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative