Arkisto

Se nyt vaan on tyhmää

2024 Hopeahuippu, Ääni

Gigantti toi takaisin ikonisen sloganinsa rehellisen korvamadon voimin muistuttaakseen, että se on jo 25 vuotta pitänyt huolta siitä, että suomalaiset löytävät parhaita kodinelektroniikan ratkaisuja järkevään hintaan. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Taisiis, tyhmää, tyhmää, ty-ty-ty-tyhmää.

Gigantti brought back its iconic slogan to remind everyone that for 25 years, it has been making sure that Finns find the best home electronics solutions at reasonable prices. It’s stupid to pay too much. Or...stupid, stupid, stu-stu-stu-stupid.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Gigantti

Mainostoimisto

SEK

Lead Creative

Samuel Räikkönen

Senior Creative

Niclas Runeberg

Projektijohtaja / Project Manager

Inka Kosonen

Account Director

Hanna Nordgren

Creative Director

Lauri Gran

Ohjaaja / Director

Juho Konstig

Musiikki / Music

Ossi Jaala (Miracle Sound), Heikki Forsström (Miracle Sound), Juho Konstig, Samuel Räikkönen, Niclas Runeberg

Laulunkirjoittaja / Songwriter

Ossi Jaala (Miracle Sound), Heikki Forsström (Miracle Sound), Juho Konstig, Samuel Räikkönen, Niclas Runeberg

Tuotantoyhtiö / Production House

Miracle Sound, Woodpecker Film

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative

Sami Särkelä (Gigantti), Ida Paulamäki (Gigantti)

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Katariina Holma (Woodpecker Film) / filmien tuottaja, Timo Anttila (Humina) / filmien äänisuunnittelu