hasan & partners osti 51 prosenttia Tukholmassa ja Amsterdamissa toimivasta Perfect Fools -toimistosta. Uudelle yhteistyölle haluttiin maksimaalinen julkisuus. PR-kampanjan lisäksi, toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja kutsuttiin Radio Helsingin haastatteluun. Halusimme demonstroida teknistä ja digitaalista osaamistamme ja kutsua yleisön antamaan sähköiskuja haastateltaville aina, kun he puhuvat pehmoisia. Toimistojen yhteenliittymisissä kun yleensä puhutaan kaikenlaista sontaa maailmanvalloittamisesta ja niin edelleen. Loimme Shock Bannerin, jonka avulla kuulijat pystyivät banneria klikkaamalla antamamaan haastateltaville sähköiskun. Niitä tulikin sitten aivan pirusti. Banneri löytyi sekä Radio Helsingin että Markkinointi & Mainonta -lehden sivuilta.
Tilaaja
Mainostoimisto
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Tekninen suunnittelija / Technical Designer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Tuottaja / Producer