Arkisto

Shock Banner

2014 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintä

hasan & partners osti 51 prosenttia Tukholmassa ja Amsterdamissa toimivasta Perfect Fools -toimistosta. Uudelle yhteistyölle haluttiin maksimaalinen julkisuus. PR-kampanjan lisäksi, toimitusjohtaja ja hallituksen puheenjohtaja kutsuttiin Radio Helsingin haastatteluun. Halusimme demonstroida teknistä ja digitaalista osaamistamme ja kutsua yleisön antamaan sähköiskuja haastateltaville aina, kun he puhuvat pehmoisia. Toimistojen yhteenliittymisissä kun yleensä puhutaan kaikenlaista sontaa maailmanvalloittamisesta ja niin edelleen. Loimme Shock Bannerin, jonka avulla kuulijat pystyivät banneria klikkaamalla antamamaan haastateltaville sähköiskun. Niitä tulikin sitten aivan pirusti. Banneri löytyi sekä Radio Helsingin että Markkinointi & Mainonta -lehden sivuilta.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

hasan & partners, Perfect Fools

Mainostoimisto

hasan & partners, Perfect Fools

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Tony Högqvist (Executive Creative Director), Eka Ruola (Chief Creative Officer), Ami Hasan (Chairman)Tony Sajdak (Chief Technology Officer), Karl Nord (Motion Designer)

Tekninen suunnittelija / Technical Designer

Björn Kummeneje

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Anssi Arte

Tuottaja / Producer

Emily Reed

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Tony Högqvist (Executive Creative Director), Eka Ruola (Chief Creative Officer), Ami Hasan (Chairman)Tony Sajdak (Chief Technology Officer), Karl Nord (Motion Designer)

Tekninen suunnittelija / Technical Designer

Björn Kummeneje

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Anssi Arte

Tuottaja / Producer

Emily Reed