Suomalaiset ovat tottuneet vilauttamaan kassalla etukortteja, mutta Lidl Plus -sovelluksen avaaminen puhelimesta ei ollut muodostunut rutiiniksi. Meidän piti luoda pääviesti, joka muistuttaisi skannaamisesta ja toimisi yhdistävänä tekijänä erilaisten etujen kommunikointiin. Skannattaa skannata -kampanja esittelikin tarttuvan pääviestin lisäksi kavalkadin erilaisia humoristisia hahmoja, jotka innostuivat skannaamaan erilaisista eduista innostuttuaan.
Finns are accustomed to flashing loyalty cards at the checkout, but opening the Lidl Plus app on their phones hadn’t yet become a routine. We needed a core message that would remind customers to scan and serve as a unifying element for communicating various benefits. The Skannattaa skannata campaign introduced not only a catchy core message but also a parade of humorous characters, each inspired to scan after discovering different types of rewards.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Strategi / Strategist
Creative Director
Art Director
Copywriter
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Projektijohtaja / Project Manager
Account Director
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Mediatoimisto / Media Agency
Tuotantoyhtiö / Production House
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Tuottaja / Producer
Tuotantoassistentti / Production Assistant
Lavastaja / Set Designer
Stylisti / Stylist
Hair & Make Up
Ääni / Sound
Värimäärittely / Color Grading
Jälkituotanto / Post Production
Leikkaaja / Editor
Animaattori / Animator