Kaikki tuntevat Star Wars -elokuvat. Kesän elokuvasarjan lanseerauksessa oli siis oivallinen tilaisuus leikitellä. Elokuvat olisivat varmasti saaneet hyvät katsojaluvut pelkillä mahtipontisilla leffatrailereillakin. Nekin toteutettiin, mutta kun leikittelyyn oli mahdollisuus, ei sitä voinut jättää käyttämättä. Tiiserikampanjan ideana oli lokalisoida Star Wars Suomeen. Kantava ajatus on, että elokuvan hahmot ovat oikeita, eläviä olentoja ja Storm Trooper asuu Helsingissä. Tiisereissä kuvataan hänen elämäänsä sillä välin kun elokuvia ei esitetä missään. Hän tekee jokapäiväisiä sotaveteraanin arkiaskareita, mutta haikailee takaisin taisteluun. Onneksi on taas aika astua palvelukseen kun elokuva alkavat pyöriä Subilla. Lanseerauksen kohderyhmänä oli koko perhe, mutta tiiserikampanjassa tavoiteltiin erityisesti elokuvat monesti nähneitä aikuisia.
Tilaaja
Creative Director
Copywriter
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Esiintyjät / Performers
Tuottaja / Producer
Tuotantoyhtiö / Production House
Jälkituotanto / Post Production
Lavastus / Set Design
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Suunnittelutoimisto / Design Agency