Kuinka päästä jäätelöbrändillä millenial-sukupolveen kuuluvien some-aktiivien naisten verkkokalvoille? Suunnittelemalla instagrammattava pakko kokea -jäätelönsyöntielämys, jota on mahdoton olla jakamatta. Yhdistimme kaksi ajankohtaista ilmiötä: FOMOn ja Staycation-trendin. Sitten suunnittelimme ja remontoimme yhden, maksullisen hotellihuoneen, joka avattiin ensin kuudeksi – sitten yhdeksäksi kuukaudeksi, koska huone myytiin loppuun yhdessä yössä. Suomalainen syö vuodessa keskimäärin 13 litraa jäätelöä. Sweet Suitessa suunnilleen sama määrä löysi tiensä jäätelönrakastajien vatsoihin yhden yöpymisen aikana. Koko aukiolonsa aikana Sweet Suitessa lusikoitiin siis noin 6500 litraa Valio Jäätelöfabriikki jäätelöä. Tämä suloinen jäätelönsyöntielämys siis upposi. Sweet.
Tilaaja
Mainostoimisto
Senior Creative
Creative Director
Account Director
Account Manager
Planner
Tilasuunnittelu / Spatial design
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Mediatoimisto / Media Agency
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by