Ilotulitteet aiheuttavat koirille vuosittain vakavia oireita, mutta koteihinsa piiloutuvien eläinten kärsimys jää ilotulitteiden räjäyttelijöiltä näkemättä. Uudenvuoden kampanjallaan Musti ja Mirri halusi tehdä ilotulitteiden aiheuttamat haitat näkyväksi näkyväksi siellä, missä ilotulitteiden räjäyttelijätkin ovat. Suomalaisten koirien edustajaksi luotiin virtuaalinen Musti-koira, joka voitiin tuoda juhlien keskipisteeseen, ilotulitteita ampuvan kansan pariin. Musti otti haltuun sosiaalisen median ja kaupunkien digitaaliset ulkomainokset, joissa se kehotti ampujia siirtymään kauemmas asutuksesta. Musti-koira nähtiin myös Helsingin juhlien keskipisteessä, Musiikkitalon jättiscreenillä, jossa se reagoi lähellä räjähtäviin raketteihin reaaliajassa desibelimittarin avulla.
Tilaaja
Mainostoimisto
Copywriter
Art Director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Digitaalinen toteutus / Digital Production
Tuottaja / Producer
Värimäärittely / Color Grading
Tekninen suunnittelija / Technical Designer
PR