Kiasman ympärillä käytiin kriittistä keskustelua nykytaiteen tasosta, uudesta johtajasta ja rahankäytöstä. Halusimme osoittaa, että nykytaide ei ole niin vaikeaa kuin luullaan, osallistuttaa ihmisiä, herättää positiivista keskustelua nykytaiteen ympärillä sekä muistuttaa Kiasman Kokoelmanäyttelystä. Pääkohderyhmänä olivat ne, jotka taidemuseoon eivät välttämättä muuten vapaa-ajallaan eksy. Tee ite parempi –kampanja hyödynsi keskustelupalstojen aitoja kommentteja ja innosti kuluttajia lataamaan omia töitään netin Tee ite parempi –galleriaan. Pidetyin teos pääsisi osaksi Kiasman Kokoelmanäyttelyä. Tee ite parempi –galleriaan ladattiin lähes 600 teosta ja sivuilla vieraili parin kuukauden aikana yli 30 000 kävijää, jotka selasivat kuluttajien omia nykytaideteoksia keskimäärin 6 minuutin ajan.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director
Copywriter
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Projektinjohto / Project Management
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Tuotantoyhtiö / Production House