B2B-lanseeraus F-Securen uudesta tietoturvapalvelusta tehtiin viihteen, ei tuotejargonin keinoin. Kategoriakonventioita rikkova kampanja alkoi lanseeraustapahtumasta Lontoossa, jossa vieraat yllätettiin sähkökatkoksella ja sen aikana seinälle projisoidulla uhkauksella. Aiheesta muistutettiin mm. hotellin ovenkahvakyltein ja videoviestein vieraiden älypuhelimiin. Kampanjan ydin on osallistavassa verkkosivustossa ja filmeissä, joissa kerrotaan dokumentaarisen fiktion näkökulmasta tarinat isoista hakkerihyökkäyksistä, ja taistelusta niitä vastaan. Sisältömarkkinointi ja liidien generointi jalkautuu kaikkiin F-Securen kanaviin. Sisällöt yhdistettiin markkinoinnin automaation avulla saumattomaksi kokonaisuudeksi, tähtäimenä tapaamiset potentiaalisten asiakkaiden kanssa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Copywriter
Art Director
Strategi / Strategist
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Planner
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Esiintyjät / Performers
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Lavastaja / Set Designer
Jälkituotanto / Post Production
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Musiikki / Music