Työ: Tiia Vanhatapio by Seppälä- designer yhteistyömalliston visuaalinen identiteetti, tuotteet ja markkinointimateriaali. Tavoitteet: Luoda Seppälälle Tiia Vanhatapiolle ominaisen suunnittelijaidentiteetin kautta Seppälän normaalitarjonnasta sekä markkinoinnista poikkeava kampanja, jolla herätetään uusien kohderyhmien kiinnostus Seppälän brändiä kohtaan. Kohderyhmä: Nuoret ja nuorekkaat (n. 18-45) muotia ja aikaa seuraavat naiset pääkaupunkiseudulla. Myös edelläkävijät, jotka eivät normaalisti käytä Seppälän tuotteita.
Tilaaja
Mainostoimisto
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Valokuvat / Photographs
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Musiikki / Music
Tuottaja / Producer
Tuotantoyhtiö / Production House
Creative Director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by