TILIPÄIVÄ sai nuoret innostumaan asiakasomistajuudesta ja ymmärtämään sen taloudelliset hyödyt ennen näkemättömällä tavalla. Jokainen Suomen 19.sta osuuskaupasta otti konseptin käyttöönsä - ja ässäläiset tekivät Tilipäivästä ilmiön, joka lopulta siivitti koko S-ryhmän brändin historialliseen nousukiitoon.
TILIPÄIVÄ made young people excited about co-op membership and understand its financial benefits in a way never seen before. Every one of S Group's 19 regional cooperatives adopted the concept - and the employees of S Group made TILIPÄIVÄ into a phenomenon that eventually took the entire S Group brand to a historic rise.
Tilaaja
Mainostoimisto
Executive Creative Director
Creative Director
Copywriter
Art Director
Account Director
Projektijohtaja / Project Director
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Ääni / Sound
Motion Designer
Designer
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Mediatoimisto / Media Agency
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative