Tavoitteenamme oli keskittyä TOLU:n perusominaisuuteen puhdistusaineena, lian poistoon. Näin syntyi idea puhdistaa kirjaimellisesti koko aukeama. Lisäselitykset ja sloganit eivät olisi antaneet mitään lisäarvoa viestille, joten jätimme ne pois. Less is more. Aamulehden teettämässä tutkimuksessa ilmoitus sai kaikkien aikojen parhaan huomioarvon, 84% (253 600 aamulehden lukijaa). Kohderyhmässä, joka oli nuoret aikuiset ja perheet, ilmoitus herätti erittäin positiivisia tuntemuksia. Huolimatta lokaalista toteutuksesta, ilmoitus ylsi myös valtakunnalliseksi puheenaiheeksi. Tutkimusten mukaan se herätti ostoaikomuksen yli 40 000 lukijassa, mikä ei ole aivan merkityksetön taloudellinen arvo.
Tilaaja
Creative Director
Art Director
Copywriter
Projektinjohto / Project Management
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative