Tuoretta
2012 Hopeahuippu, ÄänimainontaRadiomainoksen tavoite on kertoa että Perniön Riistaryynäri on tuoretta ja hirveä. Kohderyhmänä makkaraa mutustelevät äijät, miksei prinsessatkin. 1 tiedosto
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Perniön LihaMainostoimisto
Perniön Lihan mainososastoArt Director
Jon GranströmStrategiajohtaja / Strategy Manager
Pekka Siivonen-UotilaAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Rami HimantoTuottaja / Producer
Manne RailoTuotantoyhtiö / Production House
NanoverseEsiintyjät / Performers
Jon Granström, WinchesterMediatoimisto / Media Agency
Ville Toriseva / ToinenMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Topi JurvanenSuunnittelutoimisto / Design Agency
Perniön Lihan mainososastoArt Director
Jon GranströmStrategiajohtaja / Strategy Manager
Pekka Siivonen-UotilaAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Rami HimantoTuottaja / Producer
Manne RailoTuotantoyhtiö / Production House
NanoverseEsiintyjät / Performers
Jon Granström, WinchesterMediatoimisto / Media Agency
Ville Toriseva / ToinenMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Topi JurvanenSuunnittelutoimisto / Design Agency
Perniön Lihan mainososasto