Palvelu-/käyttöliittymäkonsepti, joka kertoo miten Helsingin kaduilla olevaa kahtakymmentä näyttöä voitaisiin hyödyntää parhaiten. Työllä oli kolme tavoitetta: kertoa muotoilun keinoin siitä, mitä näytöt voivat olla ja miten ne toimivat Helsingin kokoisessa kaupungissa, toimia asiakkaan myyntityökaluna ja keskustelunavauksena kunnallisten ja kaupallisten toimijoiden suuntaan sekä koeponnistaa pitkään hautuneita ideoita ja ajatuksia kaupunkitilassa tapahtuvasta interaktiosta. Konsepti toteutettiin monialaisena designprojektina.
Tilaaja
Creative Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Kuvaaja / Cinematographer
Musiikki / Music
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Ääni / Sound
Designer
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by