Arkisto
Välitämme – kuinka Posti-brändi uudelleenrakennettiin sisältä ulos
2024 Kultahuippu, StrategiaPostin brändistrategia, jolla se nosti kohuissa ryvettyneen brändinsä uuteen loistoon niin sisäisesti kuin ulkoisesti.
Posti's brand strategy, which revitalized its tarnished reputation and brought the brand back to glory both internally and externally.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
PostiMainostoimisto
Ivalo CreativeAsiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Jenni Ihatsu, Anna SalmiMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Anu Perrotta (Posti), Kirsi Juntunen (Posti), Suvi Hovikari (Posti), Anna Homen (Posti), Heini Vaulasto (Posti), Piia Kumpulainen (Posti), Monica Grimms (Posti)Creative Strategist
Ilkka Ruotsalainen (Ivalo Creative)Creative Director
Jouni Seppänen (Ivalo Creative)Account Director
Tiina Björk (Ivalo Creative)Projektijohtaja / Project Manager
Lotta Fagerlund (Ivalo Creative)Strategi / Strategist
Jenna Vaartimo (Ivalo Creative)Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Suvi Backman (Ivalo Creative)Designer
Saku Pönkänen (Ivalo Creative)Copywriter
Ilkka Ruotsalainen (Ivalo Creative), Teemu Seppänen (Ivalo Creative)Art Director
Fredrik Stürmer (Ivalo Creative)