Arkisto

Välitämme – kuinka Posti-brändi uudelleenrakennettiin sisältä ulos

2024 Kultahuippu, Strategia

Postin brändistrategia, jolla se nosti kohuissa ryvettyneen brändinsä uuteen loistoon niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

Posti's brand strategy, which revitalized its tarnished reputation and brought the brand back to glory both internally and externally.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Posti

Mainostoimisto

Ivalo Creative

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative

Jenni Ihatsu, Anna Salmi

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Anu Perrotta (Posti), Kirsi Juntunen (Posti), Suvi Hovikari (Posti), Anna Homen (Posti), Heini Vaulasto (Posti), Piia Kumpulainen (Posti), Monica Grimms (Posti)

Creative Strategist

Ilkka Ruotsalainen (Ivalo Creative)

Creative Director

Jouni Seppänen (Ivalo Creative)

Account Director

Tiina Björk (Ivalo Creative)

Projektijohtaja / Project Manager

Lotta Fagerlund (Ivalo Creative)

Strategi / Strategist

Jenna Vaartimo (Ivalo Creative)

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Suvi Backman (Ivalo Creative)

Designer

Saku Pönkänen (Ivalo Creative)

Copywriter

Ilkka Ruotsalainen (Ivalo Creative), Teemu Seppänen (Ivalo Creative)

Art Director

Fredrik Stürmer (Ivalo Creative)