Työn kuvaus Toteutimme televisiossa keväällä 2012 käynnistyneelle Viidakon tähtöset –realitysarjalle ennakkomarkkinointikampanjan, jossa annettiin mahdollisuus kurkistaa sarjan kohukaunottarien elämään olemalla itse osa kohu-uutista. Työmme mahdollisti omien Facebook-ystävien liittämisen fiktiiviseen kohu-uutiseen, joka sisälsi aidolta tuntuvan haastatteluvideon ja kustomoidun Sub.fi-uutissivun. Tavoitteet Ohjelman ensi-illalle haluttiin saada vähintään 220,000 katsojaa – työmme ansiosta katsojia kertyi yli 600,000. Kohderyhmä Tavoittelimme erityisesti 15-44 -vuotiaista enimmäkseen naisista koostuvaa kohderyhmää.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Planner
Tuottaja / Producer
Web Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Suunnittelutoimisto / Design Agency