Ellun Kanat suunnitteli ja toteutti Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselle (THL), opetus- ja kulttuuriministeriölle (OKM) sekä valtioneuvoston kanslialle (VNK) Viisi valttia -kampanjan nuorille aikuisille suunnatun osuuden syksyn 2020 aikana. Kampanjan tavoitteena oli viestiä 18–24-vuotiaille nuorille aikuisille koronaviruksen ehkäisykeinoista. Kampanjan kuvitusten visuaalisena tavoitteena oli tehdä niistä helposti lähestyttäviä, rentoja ja samaistuttavia kampanjan kohderyhmälle. Kuvituksissa haluttiin kuvata mahdollisimman monipuolisesti erilaisia henkilöitä tyylillä, joka on asiakkaiden aikaisemmasta kuvamateriaalista poikkeavaa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Kuvittaja / Illustrator
Account Manager
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative