Virtuaalivaikuttaja Myrsky
2021 Hopeahuippu, KampanjatMyrsky on digitaalisesti luotu virtuaalivaikuttaja, joka tekee näkyväksi korona-ajan vaikutukset nuorten mielenterveyteen ja tarjoaa läsnäolollaan vertaistukea sitä kaipaaville.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
MIELI Suomen Mielenterveys ryMainostoimisto
Bob the RobotCreative
Inke Ketonen, Jonathan Fanta, Aino Soukko, Matti VirtanenStrategi / Strategist
Ilkka UotilaProjektijohtaja / Project Manager
Faycal Jadda, Ellen JabaiCreative Director
Toni TiusanenTekninen suunnittelija / Technical Designer
Joel WirénLead Designer
Mikko KalsoPlanner
Henrik Lähdesniemi, Ding ZhongFront End Developer
Antti KorhonenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Rasmus Kärkkäinen, Petri SantalaAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Katri Korpinen, Leena Kasurinen, Marena KukkonenValokuvat / Photographs
Katarina KirvesmäkiCreative
Inke Ketonen, Jonathan Fanta, Aino Soukko, Matti VirtanenStrategi / Strategist
Ilkka UotilaProjektijohtaja / Project Manager
Faycal Jadda, Ellen JabaiCreative Director
Toni TiusanenTekninen suunnittelija / Technical Designer
Joel WirénLead Designer
Mikko KalsoPlanner
Henrik Lähdesniemi, Ding ZhongFront End Developer
Antti KorhonenMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Rasmus Kärkkäinen, Petri SantalaAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Katri Korpinen, Leena Kasurinen, Marena KukkonenValokuvat / Photographs
Katarina Kirvesmäki