Visuaalinen identiteetti, Design Forum Finland ja Design Forum Shop
2009 Vuosikirjatyö, Corporate DesignDesign Forum kokoaa yhteen eri alojen toimijoita. Ajatus torista on ollut vahvasti visuaalisen ilmeen taustalla. Logon typografiassa suomalaisen muotoilun eri kaudet ja tyylit kohtaavat. Kuusikulmainen graafinen lisäelementti lainaa muotonsa torien laatoituksista. Ilmeen yksinkertaisuus ja mustavalkoinen linja edustavat ajattomuutta ja tukevat eri toimintojen visuaalisia linjauksia.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Design Forum FinlandProjektinjohto / Project Management
Piritta Hannonen / Design Forum FinlandPainotalo / Printing House
Finepress OyMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Mikko Kalhama, Riina Laihomäki, Kati Kujanen, Tuula Laulajainen, Design Forum Finlandin henkilökuntaSuunnittelutoimisto / Design Agency
Kokoro & MoiCreative director
Antti Hinkula, Teemu SuvialaArt Director
Antti Hinkula, Teemu SuvialaGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Jonatan Eriksson, Antti Hinkula, Teemu SuvialaProjektinjohto / Project Management
Piritta Hannonen / Design Forum FinlandPainotalo / Printing House
Finepress OyMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Mikko Kalhama, Riina Laihomäki, Kati Kujanen, Tuula Laulajainen, Design Forum Finlandin henkilökuntaSuunnittelutoimisto / Design Agency
Kokoro & MoiCreative director
Antti Hinkula, Teemu SuvialaArt Director
Antti Hinkula, Teemu SuvialaGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Jonatan Eriksson, Antti Hinkula, Teemu Suviala