We Vichy a Merry Christmas. Toimeksiantona oli muistuttaa ihmisiä, että Olvi Vichy sopii juomaksi joulupöytään yhtä hyvin kuin joulukuusi olohuoneen nurkkaan tai joulutähti ikkunaan. Halusimme toivottaa ihmisille hyvää ja rauhallista joulua olvimaiseen tapaan: hauskasti, oivaltavasti ja itsevarmasti. Korvasimme perinteisestä jouluntoivotuksesta kaksi sanaa vichy-sanalla. Näin We Wish You a Merry Christmas kääntyi muotoon We Vichy a Merry Christmas. Lopullisessa totetutuksessa muokattu We Vichy a Merry Christmas -viesti vietiin laulukirjan sivulle ja vichy-sanan paikalla oli Olvin vichypullo. Mainos toivotti ihmisille hyvää ja rauhallista joulua olvimaiseen tapaan. Se myös muistutti, että juhlajuomassa ei tarvitse aina olla voltteja ja sai kuulemma osan ihmisistä jopa laulamaan.
We Vichy a Merry Christmas. The task was to remind people that Olvi Vichy fits the Christmas table just as perfectly as a Christmas tree in the corner or a star in the window. Our goal was to wish people a Merry and peaceful Christmas in true Olvi style: humorously, cleverly, and confidently. By replacing two words in the traditional greeting with "Vichy," We wish you a Merry Christmas became We Vichy a Merry Christmas. The ad delivered Olvi’s warm Christmas wishes while highlighting that festive drinks don’t always need alcohol. It even got some people singing along!
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Copywriter
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Tuottaja / Producer
3D
Animaattori / Animator
Kuvittaja / Illustrator
Musiikki / Music
Account Director
Planner
Assistentti / Assistant
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative