Arkisto
Wörksin ketterät menetelmät
2013 Hopeahuippu, Innovatiivinen media tai ympäristöWörks muotoili markkinointiviestinnän ja brändäyksen suunnitteluprosessit uudelleen. Wörksin toimintamalli perustuu ketteriin menetelmiin: työt tehdään
iteratiivisesti asiakkaan tiloissa yhdessä asiakkaan kanssa. Wörksin luova ajatus oli viedä ketterät menetelmät konkreettisesti kaikkeen tekemiseensä, aina omaan toimistoonsa asti.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
WörksMainostoimisto
WörksArt Director
Jaakko Veijola, Antero KivikoskiCopywriter
Mikko Airas, Pia af HällströmGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Saku Pönkänen, Tuukka SinisaloMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Timo LeppänenArt Director
Jaakko Veijola, Antero KivikoskiCopywriter
Mikko Airas, Pia af HällströmGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Saku Pönkänen, Tuukka SinisaloMuu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Timo Leppänen