Arkisto

Wörksin ketterät menetelmät

2013 Hopeahuippu, Innovatiivinen media tai ympäristö

Wörks muotoili markkinointiviestinnän ja brändäyksen suunnitteluprosessit uudelleen. Wörksin toimintamalli perustuu ketteriin menetelmiin: työt tehdään
iteratiivisesti asiakkaan tiloissa yhdessä asiakkaan kanssa. Wörksin luova ajatus oli viedä ketterät menetelmät konkreettisesti kaikkeen tekemiseensä, aina omaan toimistoonsa asti.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Wörks

Mainostoimisto

Wörks

Art Director

Jaakko Veijola, Antero Kivikoski

Copywriter

Mikko Airas, Pia af Hällström

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Saku Pönkänen, Tuukka Sinisalo

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Timo Leppänen

Art Director

Jaakko Veijola, Antero Kivikoski

Copywriter

Mikko Airas, Pia af Hällström

Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant

Saku Pönkänen, Tuukka Sinisalo

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Timo Leppänen