Rakennusliimakategoria on harmaa ja tylsä. Kaikki brändit näyttävät samalta eivätkä erotu toisistaan rautakaupan hyllyllä. Uuden brändin tuominen markkinoille on kuitenkin hankalaa ja pääsy kauppojen hyllyille on työn ja tuskan takana. Miten siis luoda tyhjästä brändi, joka erottuu ja resonoi kuluttajakunnassa, mikäli mitään aikaisempaa brändipääomaa ei ole? Ratkaisu oli löytää nimi, jonka kaikki tuntevat heti. Rekisteröimme globaalisti WTF-kirjainyhdistelmän, joka tässä yhteydessä sisälsi lupauksen World´s Toughest Fix. Kieltämättä myös monet olivat tämän kaiken nähdessään, että WTF? Voiko tällaista tehdä näin konventionaalisessa kanavassa? Voiko rakennusliimabrändi tehdä oman laulun, laittaa panssarivaunut testaamaan tuotteen kovuutta tai lanseerata oman oluen? Kyllä näköjään voi ja tulokset puhuvat puolestaan.
Tilaaja
Mainostoimisto