Ylessä tehtiin keväällä 2012 laaja brändiuudistus, jonka yhteydessä syntyi myös yhtiön uusi slogan: "Sinun tarinasi". Teimme tuon sanaparin merkitystä avaavan filmin, jolla uutta, helpommin lähestyttävää ilmettä lanseerattiin. Tavoitteena oli tehdä puhutteleva, vahva filmi, joka olisi jo itsessään merkityksellinen, enemmän kuin pelkkä mainos. Sinun tarinasi -sloganilla on kaksi tasoa: haluamme, että kaikki yleisöt kokevat Ylen omakseen ja että Yle on osa suomalaisten tarinaa ja historiaa, sinun tarinaasi. Halusimme lanseerata uuden ilmeen yhteydessä ajatuksia herättävää ja erityisesti nuoria aikuisia puhuttelevaa sisältöä, joka toimisi myös verkossa. Tätä tarinaa levitettiin netissä nopeasti yli 100 000 kertaa. Jokaisella on oma tarinansa, joka on kertomisen arvoinen. Tavoitteet: 1) Luoda brändiuudistukselle merkitys ja 2) muokata Yle-mielikuvaa
Tilaaja
Mainostoimisto
Copywriter
Ohjaaja / Director
Musiikki / Music
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Tuottaja / Producer
Tuotantoyhtiö / Production House
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management